Представљенa четири награђенa часа на конкурсу "Час за углед"

  • Штампа

10.06.2019. У  Регионалном центру су представљена 4 часа за углед који су на конкурсу издавачке куће Едука „Час за углед“, добили  награде или похвале.

Представљени су следећи часови:
1. „Сила потиска у течности и у гасу”, првонаграђени час за основне школе у категорији предметне наставе, наставника Драгана Голубовића. Професор Драган Голубовић је наставник физике у  ОШ „8. октобар” у Власотинцу и у одељењу за математичке таленте у ОШ „Вук Караџић” у Лесковцу. Циљ часа је да се увођењем једноставних експеримената за демонстрирање физичких појава и закона ''враћају'' огледи у наставу физике, развија радозналост и интересовање за физику и истраживачки приступ природним наукама.
2. 
Час који је добио трећу награду у категорији основних школа - разредна настава, представила је Ива Љубисављевић Кајгановић, учитељица у ОШ „Вук Караџић” у Нишу. Назив часа је "Заштићена подручја у Србији". Пошто ради у школи у којој је 96% ученика потиче из депривиране средине она је овим часом омогућила да ученици на занимљив и динанамичан начин стичу знања, темпом који њима одговара и уз сталну повратну информацију о степену усвојености. Разноврсни извори сазнања и активности допринели су већем ангажовању ученика и усвојености градива јер је настава била прилагођена различитим типовима ученика.
3. Душица Марковић, наставник математике у Основној школи „Стефан Немања“ је на конкурсу добила је похвалу за час „Математичка чаролија - Једначине у скупу QКроз презентацију историјиског концепта задатака Персије, Индије, Грчке и Чешке, дала је алтернативу обраде једначина у скупу Q.
4. Похвалу за час српског језика и књижевности у категорији основна школа добиле су Јелена Ћетковић из ОШ „Карађорђе” у Горњем Матејевцу и Весна Андрејевић из ОШ „Стеван Синђелић” у Каменици. Њихов час је са називом „Глаголи за разиграну децу”.
Час српског језика и књижевности „Глаголи за разиграну децу“ је интарактивни час у коме се комбиновањем различитих техника учења на ефикасан и динамичан начин реализује систематизација градива у оквиру било ког предмета. Час је, удруживањем две наставнице српског језика из различитих школа, понудио нов начин рада.

Презентацији часова за углед присуствовало је 25 наставника и учитеља који су после презентација часова дискутовали и постављали питања.

             cas 1                      cas 2
             cas 3                      cas 4
                                       cas 5