22-23.08.2016. У ТШ "12.фебруар" у Нишу реализован je акредитован семинар број 461 (16 бодова) "Учимо да учимо". Семинару је присуствовало 30 наставника, чланова колектива школе. Семинар су реализовале Валентина Ранчић и Гордана Ђигић.
22-23.08.2016. У ТШ "12.фебруар" у Нишу реализован je акредитован семинар број 461 (16 бодова) "Учимо да учимо". Семинару је присуствовало 30 наставника, чланова колектива школе. Семинар су реализовале Валентина Ранчић и Гордана Ђигић.
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању се и ове године укључио у пројекат Града Ниша - "У-НИ пракса 2016.".
“У-НИ пракса 2016.” намењена је студентима да кроз стицање практичног стручног искуства у раду унапреде своје компетенције. Потврду о обављеној пракси издаје Град Ниш и Универзитет у Нишу, а признавање праксе као додатне активности од стране образовних институција је у виду 3 ЕСПБ бода. Пракса за студенте без накнаде, одржава се током августа од 01. до 31.08.2016.На основу Одлуке Скупштине Града Ниша бр.06-947/2022-1-02 од 02.11.2022. године установа је променила назив у Центар за стручно усавршавање.
_______________________________________
Уплата котизације на ж.р.:
840-31500845-37
Списак одобрених програма које је при акредитацији подржао Центар за стручно усавршавање Ниш можете погледати ОВДЕ
26 - Вештине за адолесценцију - превенција злоупотребе психоактивних супстанци и ризичног понашања младих
123 - Планирање превенције и ефективно/ефикасно реаговање на насиље у образовно-васпитним и васпитно-образовним установама
217 - Шумови у комуникацији са родитељима - препознавање и превазилажење
222 - Развој демократских вредности у вртићу и школи
276 - Час по мери детета
380 - Паметни телефон - наставно средство савременог наставника
396 - Употреба мобилних апликација за побољшање квалитета наставе и учења: Паметни телефон као наставно средство 21.века
399 - Школа будућности-Microsoft програмима до савремене наставе
406 - е Математика
546 - Индивидуализација наставе уз уважавање разлике у стиловима учења ученика
574 - Квалитетно оцењивање – боља настава
717 - Развијање и вредновање функционалног знања
767 - Учење са лакоћом
901 - Локални ефекти глобалних климатских промена на биолошке, еколошке и антропогене системе
1113 - Од математике до предузетништва